Ik zie een PRS SE en een Burny haha!
En Diamond amps, nog nooit van gehoord, is dat goed?
311, typisch zo'n band die net als Creed, Matchbox 20, Dave Mathews Band en Hootie and the Blowfish in de USA stations doet vollopen en waar in Europa geen hond om geeft...
Tim Mahoney is een geduchte endorsement-hoer concurrent voor Dime
MS
_________________ Soldano Bogner Mesa Boogie Mayones Burny Ibanez ESP Gibson MXR Lehle X2 Korg Line6 Rocktron Engl Klotz Henny H. Georg L. Case Company.
Baco
Berichttitel: Re: Rig rundown
Geplaatst: 30 mei 2009 20:28
Geregistreerd op: 04 dec 2008 21:17 Berichten: 4149 Woonplaats: Maldegem
Idd wsch nog geen noot van gehoord, van die kerels, maar kom, rig rundowns zijn altijd wel leuk. Om eerlijk te zijn, het is wel veel en groot, maar niet echt veel spulletjes waarvan ik WOW zeg...
Diamond is nog redelijk nieuw, ja, nog niet echt doorgebroken, denk ik, in de States. Rustey Cooley had ook een tijdje een endorsement, maar zou nu op een Peavey 3120 spelen, dus ja. 'k Weet niet of er daar veel BG's (bekende gitaristen nvdr ) op spelen... Ik dacht de gitarist van Alice Cooper, da's er al eentje, maar kom, das nu ook niet echt een grote naam hier...
Ik heb 1 cd van 311, van midden de jaren 90 ergens.
Diamond is vrij duur wel, is in Europa op een paar (letterlijk) plaatsen te krijgen, maar die amps kosten ook 3000+ euro's. John Z heeft, net als Cooley zijn uberschall ermee vervangen.
Geplaatst: 31 mei 2009 09:31
Geregistreerd op: 05 dec 2008 09:16 Berichten: 949 Woonplaats: sint lenaarts
spelen de gasten van snow patrol niet over daimond's? ik dacht dat ik dat eens ergens gelezen of gezien had.
Even niet over die gitarist, maar op de achtergrond zie je daar de drumfill van die drummer: da's toch niet meer normaal? 2 baskasten en een line-array element als top. Zelfs met gehoorbescherming is dat toch gewoon té?
suedehead
Berichttitel: Re: Rig rundown
Geplaatst: 01 jun 2009 22:14
opperstruik schreef:
spelen de gasten van snow patrol niet over daimond's? ik dacht dat ik dat eens ergens gelezen of gezien had.
Ik had er nog niet op gelet dat die graphic op Eric's V sparkly was. Komt wel mooi uit, eigenlijk. Wel vreemd dat ze niet over z'n EVH Flanger spreken en als Alex over z'n Flanger bezig is tonen ze een Phaser
Amps and Effects 3x Mesa Boogie Mark V amps 1x Voodoo Labs GCX Switcher (for amp input and channel select) 1x Korg DTR 2000 Rack Tuner 1x Dunlop DSR-2SR Rack Wah system with 2 Controllers 1x Mesa Boogie High Gain Amp Switcher 1x TC Electronics C400XL Compressor/ Gate 1x Keeley Modded Tube Screamer 1x MXR EVH Flanger 1x MXR EVH Phaser 1x Digital Music Corp. System Mix Line Mixer 1x TC Electronics 1210 Spatial Expander/ Stereo Chorus/ Flanger 3x TC Electronics M3000 Reverb/ Delay 1x Eventide H7600 HArmonizer 1x Custom Patch Bay for Pedalboard connections 1x Furman AR Pro Power Conditioner
Not Seen: 3x Axess Electronics GRX4 Audio Switchers for Pedal and Effects switching 1x Axess Electronics CRX4 Control Function Switcher 1x Furman Aura Pedal for Acoustic 1x Radial DI Box for Acoustic to PA system
A-C schreef:
ge zijt slecht...
Ik probeer er te verkopen...
That's me
Zijn blijkbaar imports, maar high-end imports dan wel, net bevestiging van gekregen. Hmm, best wel benieuwd wat die USA's moeten kosten bij Jon (met tijd dan...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen