| Auteur |
Bericht |
|
imlikeajungle
|
Berichttitel: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 07 dec 2008 14:40 |
|
Geregistreerd op: 31 okt 2008 23:34 Berichten: 6097 Woonplaats: Schaarbeek
|
|
 |
|
 |
|
opperstruik
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 08 dec 2008 11:21 |
|
Geregistreerd op: 05 dec 2008 09:16 Berichten: 948 Woonplaats: sint lenaarts
|
|
bij me laaste bezoek aan steff piere zat hij nog in hoogstraten.
_________________ zeg nooit nooit,want shit happens 
|
|
 |
|
 |
|
Thyber
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 08 dec 2008 22:08 |
|
Geregistreerd op: 04 dec 2008 23:32 Berichten: 1884 Woonplaats: Ekeren
|
Mike's Music 's hersteller: (Kalmthout) www.mikesmusic.be- Fender Frontman 65r : Input jack los gekomen, hersteld, komt terug met volledig in de war gestuurd controle bord (bas was niets, treble deed volume, en nog rare dingen), kostenloos hersteld. - Jackson DK 2 pot meter kapot : gemaakt perfect in orde. - Project gitaar 1: bridge pick up verkeerd gewired, lage slechte output - Project Gitaar 2: Bridge pick up in orde, niet veel later werkt de stand tussen bridge & middle niet meer. Al bij al gemengde gevoelens, kan puur toeval zijn maar 2 er van zouden normaal niet mogen !
_________________ Audio Video Disco.
|
|
 |
|
 |
|
Geoffrey
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 09 dec 2008 11:19 |
|
Geregistreerd op: 06 dec 2008 20:00 Berichten: 1495 Woonplaats: Oostkamp
|
|
 |
|
 |
|
Vortigern
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 09 dec 2008 14:30 |
|
|
|
 |
|
 |
|
jeddr
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 10 dec 2008 22:48 |
|
|
|
Zit er ene in de buurt van Gent?? Mijn LP heeft eens een grondig onderhoud nodig en ik wil die nu ook niet aan de eerste de beste toevertrouwen.
|
|
 |
|
 |
|
edgehog
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 11 dec 2008 11:39 |
|
|
imlikeajungle schreef: - Guitargear aka Henny - Ham - http://www.guitargear.beWeet er eigenlijk iemand wat er aan de hand is met Henny? Ik hoor daar nl. niets meer van (hij heeft nog een gitaar liggen van mij). Toch niet onder een auto gesukkeld ofzo?
_________________ I'm completely in favor of the separation of Church and State. My idea is that these two institutions screw us up enough on their own, so both of them together is certain death.
|
|
 |
|
 |
|
Thyber
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 11 dec 2008 17:34 |
|
|
Kheb net Kristof gecontacteerd en ben van plan dinsdag met mijn stratcopy langs te gaan voor afwerking headstock en een betere afwerking van mijn gitaartje. Eveneens mijn Jackson binnen doen voor nieuwe vijskens tegen de roest  (wss ook even laten hersolderen van de pots etc.) Is van Ekeren, en Ekeren is om mijn hoek.
|
|
 |
|
 |
|
Dio
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 11 dec 2008 18:49 |
|
Geregistreerd op: 04 dec 2008 20:37 Berichten: 1873 Woonplaats: Kapellen
|
Ah goed om weten, als ik mijn pickups nog es wil wisselen ofzo  Moet ik niet te ver hollen.
|
|
 |
|
 |
|
Skandreas
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 11 dec 2008 19:17 |
|
|
Traxon music - Brussel http://www.traxon.be Ik laat daar altijd mijn gitaren afstellen en altijd al tevreden van geweest. Bovendien ook 3 toffe kerels om eens een praatje mee te slagen.
|
|
 |
|
 |
|
dimi_janssens
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 12 dec 2008 23:29 |
|
Geregistreerd op: 04 dec 2008 23:53 Berichten: 819 Woonplaats: Tessenderlo
|
edgehog schreef: Weet er eigenlijk iemand wat er aan de hand is met Henny? Ik hoor daar nl. niets meer van (hij heeft nog een gitaar liggen van mij). Toch niet onder een auto gesukkeld ofzo?
Ik weet dat Henny richting Vorst of Laakdal zou zijn zijn verhuisd. Meer heb ik er ook niet meer van gehoord. Eens mailen misschien?
_________________ B&CH Les Paul w/Tonerider Alnico IV Classics Set - '79 Marshall JMP - Marshall JCM800 LEAD 1960 http://www.facebook.com/HuntingDaisieshttp://vi.be/HuntingDaisies
|
|
 |
|
 |
|
bicky
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 14 dec 2008 22:26 |
|
Geregistreerd op: 11 dec 2008 15:50 Berichten: 66 Woonplaats: Brussellas
|
Skandreas schreef: Traxon music - Brussel http://www.traxon.be Ik laat daar altijd mijn gitaren afstellen en altijd al tevreden van geweest. Bovendien ook 3 toffe kerels om eens een praatje mee te slagen. is dat niet vooral voor metal-gitaren ? of zijn die gasten ook goed voor de 'klassieke' tele en strat?
|
|
 |
|
 |
|
bicky
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 15 dec 2008 11:42 |
|
Geregistreerd op: 11 dec 2008 15:50 Berichten: 66 Woonplaats: Brussellas
|
edgehog schreef: Weet er eigenlijk iemand wat er aan de hand is met Henny? Ik hoor daar nl. niets meer van (hij heeft nog een gitaar liggen van mij). Toch niet onder een auto gesukkeld ofzo?
da's toch al bijna een jaar of zo dat die een gitaar van jou heeft ?
|
|
 |
|
 |
|
Skandreas
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 15 dec 2008 11:50 |
|
|
bicky schreef: is dat niet vooral voor metal-gitaren ?
of zijn die gasten ook goed voor de 'klassieke' tele en strat? Nee, allesbehalve. Ik doe daar altijd mijn LP en Strat binnen en dat is altijd heel goed in orde. In de winkel zelf hangen vooral Fenders, Epiphone, Gibson, Hagstrom en een paar Ibanez'en en music mans, naast een hele rits klassieke en acoustisch gitaren. Zeker de moeite eens om binnen te springen.
|
|
 |
|
 |
|
edgehog
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 15 dec 2008 12:39 |
|
|
bicky schreef: da's toch al bijna een jaar of zo dat die een gitaar van jou heeft ?
yup 
_________________ I'm completely in favor of the separation of Church and State. My idea is that these two institutions screw us up enough on their own, so both of them together is certain death.
|
|
 |
|
 |
|
sk10
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 15 dec 2008 13:03 |
|
Geregistreerd op: 04 dec 2008 19:28 Berichten: 1271 Woonplaats: Antwerpen
|
edgehog schreef: yup  Dat is wel héél lang.... Wat moest er juist aan die gitaar gebeuren?
|
|
 |
|
 |
|
edgehog
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 15 dec 2008 13:30 |
|
|
sk10 schreef: Dat is wel héél lang.... Wat moest er juist aan die gitaar gebeuren? Wel 't één en 't ander: nieuwe lak, herfretten, nieuwe brug, nieuwe topkam. In september ben ik er nog eens geweest, en toen was ze bijna af. Maar nu is't dus weer even geleden. Pas op: 't is ne gigantische vakman zenne. Maar ik vrees dat zijn verhuis wat in't honderd loopt.
|
|
 |
|
 |
|
edgehog
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 18 dec 2008 15:19 |
|
|
Nieuws van Henny:Wat begon als een simpel opknapkarweitje werd al snel een (bijna) uitzichtloze bouwwerf.
Zoals u vast al gemerkt had hebben we door vele onvoorziene omstandigheden en bijkomende problemen de vooropgestelde deadline van september spijtig genoeg niet kunnen halen.
Met het nodige breek en kapwerk werd een volledig nieuwe electro installatie geplaatst; binnenmuurtjes aangepast; beton en chapewerken uitgevoerd; muren, plafonds en vloeren geisoleerd en afgewerkt; ramen en deuren vernieuwd; lekkende daken gerepareerd; kapotte dakgoten en aflopen vervangen enz.
Om de extra kosten van deze noodzakelijke werkzaamheden een beetje binnen de perken te houden (alhoewel...) EN om de nieuwe werkplaats nog klaar te krijgen voor het einde van het jaar zat er niks anders op dan ons de afgelopen maanden volledig op de verbouwingen te concentreren en al deze werken dus ook zelf uit te voeren.
Omdat hierdoor onze gitaarbouw activiteiten en vooral herstellingen met lakwerk een flinke vertraging hebben opgelopen zullen we de komende weken de lopende projecten zo snel mogelijk verder afwerken om deze wachtende klanten eerst verder te helpen.
We wachten momenteel nog op de verzwaring van onze electriciteitsmeter en aansluiting van de drijfkracht installatie voor onze machines, de aardgasaansluiting en de hoognodige verwarming van de nieuwe werkplaats.
Als alles goed gaat hopen we dat dit begin januari in orde is en dat we dan ook bijgewerkt zijn met de nog lopende herstellingen. Pas vanaf dan kunnen we weer terug nieuwe herstellingen aannemen.
De officiele opening van de nieuwe werkplaats gaan we nog even uitstellen tot dit alles in orde is, maar wees gerust: U HOORT NOG VAN ONS !!!
De komende weken zouden ook onze internet en tel/fax verbindingen weer aangesloten en overgeze moeten zijn en zullen we dus ook weer bereikbaar zijn. Voorlopig is het nog even roeien zonder riemen
Wij willen ineens ook nog eens al onze klanten bedanken voor hun geduld en ook de vele positieve reacties en steun die ons bereikt hebben tijdens de soms uitzichtloos lijkende verbouwingswerken.
Maar aan het aantal ongelezen emails te zien, ziet het er niet naar uit dat we ons de komende maanden zullen moeten vervelen 
Daarom nog eens IEDEREEN BEDANKT VOOR HET LANGE WACHTEN, we gaan er weer met goede moed voor 100% invliegen binnenkort !Henny
|
|
 |
|
 |
|
imlikeajungle
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 18 dec 2008 21:46 |
|
Geregistreerd op: 31 okt 2008 23:34 Berichten: 6097 Woonplaats: Schaarbeek
|
Ik zou er niet mee kunnen lachen als ik als klant zo moest wachten zonder informatie 
|
|
 |
|
 |
|
Xelic
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 21 dec 2008 14:51 |
|
|
jeddr schreef: Zit er ene in de buurt van Gent?? Mijn LP heeft eens een grondig onderhoud nodig en ik wil die nu ook niet aan de eerste de beste toevertrouwen. http://www.abacusmusic.bePersoonlijk zeer tevreden van en goedkoop.
|
|
 |
|
 |
|
LaneyDWF
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 14 jan 2009 18:33 |
|
Geregistreerd op: 20 dec 2008 13:44 Berichten: 321 Woonplaats: Genendijk Ham
|
|
Henny is nu bezig met zijn achterstand in te halen, binnenkort zal hij wel terug open gaan
|
|
 |
|
 |
|
Vincent
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 16 jan 2009 16:54 |
|
Geregistreerd op: 13 jan 2009 12:31 Berichten: 225 Woonplaats: Wondelgem / Gent
|
Xelic schreef: http://www.abacusmusic.bePersoonlijk zeer tevreden van en goedkoop. Yep. En ook niet belangrijk: een zeer vriendelijke mens. Ik ga er al een behoorlijk tijdje en ben nog nooit ontgoocheld geweest.
|
|
 |
|
 |
|
Thyber
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 19 jan 2009 21:46 |
|
|
|
Braekman has my strat for pimping. Awaiting pimpage ^^
|
|
 |
|
 |
|
berrebas
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 20 jan 2009 10:43 |
|
Geregistreerd op: 29 dec 2008 17:20 Berichten: 124 Woonplaats: Deurne
|
|
Ben ook al verschillende keren naar Kristof geweest. Het is een mens die het voor de liefde van het instrument doet en niet voor de centjes! Hij bouwt mooie dingen en neemt er ook zijn tijd voor, tot hij zijn perfectie kan bereiken!
Ik weet dat Erik eens op een akoestische gitaar van hem heeft gespeeld. Het geluid dat daaruit kwam was zo immens!
Mijn bas moet binnenkort ook eens binnen bij Kristof!
_________________ one note please
|
|
 |
|
 |
|
A-C
|
Berichttitel: Re: Gitaarherstellers en wonderdokters Geplaatst: 22 jan 2009 12:05 |
|
Geregistreerd op: 29 okt 2008 17:42 Berichten: 5802 Woonplaats: Hertsberge
|
|
 |
|