Geregistreerd op: 04 dec 2008 21:17 Berichten: 4146 Woonplaats: Maldegem
Blackmachine, super gitaren, maar hij profiteert zwaar van z'n bijna mythische status imho en zo super speciaal vind ik ze nu ook weer niet, al kan ik begrijpen dat sommigen er weg van zijn. Prijzen vind ik er dan ook zwaar over, ze mogen nog zo goed zijn, zo veel kan ik er toch niet aan geven, eerlijk gezegd. Voor dat geld zijn er genoeg bouwers die een super gitaar in elkaar kunnen steken. Ok, hij gebruikt topkwaliteit op alle vlakken, maar daar is hij ook niet alleen in...
Nu ja, elk zijn ding, dat houdt het voor iedereen interessant
bwoh. Hij is gewoon heel neutraal. Ik vind niet dat ze de gitaar oneer aandoet. Gewoon doodgewoon. Niet mis, niet opwindend ook niet. Maar de body compenseert wel heel veel.
ik weet niet waarom, want die "staartvin" vind ik nog altijd afgeschuwlijk maar ik ben keihard aan het gassen hierop. zeker de 2012 versie met JH emg setje erin...
Baco
Berichttitel: Re: GAS GAS GAS!
Geplaatst: 03 feb 2012 15:29
ingmar1984 schreef:
ik weet niet waarom, want die "staartvin" vind ik nog altijd afgeschuwlijk maar ik ben keihard aan het gassen hierop. zeker de 2012 versie met JH emg setje erin...
Ik heb de ESP versie hiervan een tijdje gehad hier, erg fijn spelende gitaar! Op foto komt ze raar over maar irl is het echt een prachtige gitaar
ja, daar ben ik ook wel benieuwd achter. zowel de ESP als de LTD prijs (graag wel die 2012 versie met de JH emg set er reeds in als je die prijzen al hebt) mag in PM gezegd worden als je de prijzen niet wilt zeggen op het forum
Coolguy
Geplaatst: 06 feb 2012 14:52
Geregistreerd op: 04 dec 2008 21:10 Berichten: 3480 Woonplaats: Welle
Nieuwe Allan Holdsworth modellen.
Baco
Geplaatst: 06 feb 2012 14:59
Geregistreerd op: 01 maart 2009 18:29 Berichten: 450 Woonplaats: Antwerpen
A-C schreef:
en kemper
Dat is blijkbaar een serieuze concurrent voor de FAS. Reviews zijn zeer goed, Ola is ook enorm onder de indruk blijkbaar. En er gaat ook een 19" rack versie van uit komen! Prijs is een 1400 euro. Tof!
ingmar1984 schreef:
Hmm, ik kan die binnen een week of 4 binnen hebben (de ESP versie dan), tempting
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen