Chrome Masters Steel Warriors Soul Stealers Ripping out hearts They're Devil Dogs The Hell Patrol
West-Vlaamse Heavy METAL cover-band, met naast ondergetekende, ook Floren (zang, aka Maniaxe), Dominique D (gitarist), Patten (aka ... Patten, bassist) en Ellen (drums) brengen een ode aan de groten van de Metal uit de jaren '80 en '90. Metallica (den eersten), Megadeth, Slayer, Pantera, Judas Priest, Dio, Iron Maiden, Iced Earth,... passeren de revue.
Laat je nekhaar maar staan, trek je spannende jeans maar terug aan, zwarte T-shirts die van de vuiligheid uit hun eigen blijven staan,...
Geregistreerd op: 15 dec 2008 21:31 Berichten: 1615 Woonplaats: Antwerpen
Zijn jullie van plan om eens wat covers op te nemen? Ik ben echt enorm benieuwd naar hoe jullie ze brengen! Als jullie volgend jaar eens in de buurt spelen ben ik zeker van de partij.
Ja, je mag met ons lachen, maar hoeveel bands repeteren bij -2°
Geplaatst: 13 jan 2011 10:28
Geregistreerd op: 26 dec 2009 13:12 Berichten: 3078 Woonplaats: Terneuzen
Wou jij mij nou vertellen dat jij geen volledig geoutilleerde en fiscaal afgetrokken oefenruimte in de A-Cbasement hebt? Lachen doe ik er zeker niet mee, alleen die gasten op het label van Eski-Motown oefenen met dat soort omstandigheden. Ik heb nog een paar electrische straalkachels, lenen?
Wou jij mij nou vertellen dat jij geen volledig geoutilleerde en fiscaal afgetrokken oefenruimte in de A-Cbasement hebt?
Nog niet, daar zijn plannen voor.
J-P schreef:
Lachen doe ik er zeker niet mee, alleen die gasten op het label van Eski-Motown oefenen met dat soort omstandigheden. Ik heb nog een paar electrische straalkachels, lenen?
De verwarming is gefixt. We spelen nu geen Inuit-metal meer.
Geplaatst: 13 jan 2011 10:39
Geregistreerd op: 26 dec 2009 13:12 Berichten: 3078 Woonplaats: Terneuzen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen