| Auteur |
Bericht |
|
A-C
|
Berichttitel: Flightcase bouwers Geplaatst: 24 dec 2009 11:07 |
|
Geregistreerd op: 29 okt 2008 17:42 Berichten: 5802 Woonplaats: Hertsberge
|
|
 |
|
 |
|
Geoffrey
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 24 dec 2009 11:16 |
|
Geregistreerd op: 06 dec 2008 20:00 Berichten: 1495 Woonplaats: Oostkamp
|
|
Vriendelijke mensen bij All Cases!
Ik ben er langs geweest om een case met front & back panel te laten maken voor mn 5150. Dinsdag moet ik nog even langs gaan met mn amp zodat ze nog de afwerking kunnen doen. Ze komen professioneel over, dus heb ik hoge verwachtingen. Foto's volgen!
Edit: foutje getypt.. mn case wordt gemaakt bij all cases ipv bij custom cases
_________________ Peavey 5150II
*Dean ML'79 *Dean Cadi-Kill *Dean Cadzilla
Laatst bijgewerkt door Geoffrey op 25 dec 2009 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt
|
|
 |
|
 |
|
imlikeajungle
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 24 dec 2009 13:18 |
|
Geregistreerd op: 31 okt 2008 23:34 Berichten: 6097 Woonplaats: Schaarbeek
|
|
 |
|
 |
|
up-g
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 24 dec 2009 13:45 |
|
Geregistreerd op: 06 dec 2008 17:57 Berichten: 788 Woonplaats: Merksem
|
Ik kwam onlangs "Flatliners" tegen. Iemand ervaring mee? Heirstraat 3 2801 Heffen http://www.flatliners.be/Flatliners/Ik moet dringen eens voor een case rondkijken voor mijn Mig50 topje... Welke bouwers zijn prijs/kwaliteit dik in orde (liefst in/rond Antwerpen)
|
|
 |
|
 |
|
Baco
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 25 dec 2009 09:35 |
|
Geregistreerd op: 04 dec 2008 21:17 Berichten: 4146 Woonplaats: Maldegem
|
|
 |
|
 |
|
A-C
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 25 dec 2009 13:38 |
|
Geregistreerd op: 29 okt 2008 17:42 Berichten: 5802 Woonplaats: Hertsberge
|
|
Custom case heeft "in den tijd" mijn 8unit gebouwd, ik denk zo'n 15 jaar geleden ondertussen. Nog niets verkeerds aan, en heeft al wel het een en ander meegemaakt.
|
 |
|
Geoffrey
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 29 dec 2009 17:14 |
|
|
Update: Sinds vandaag heb ik dus deze  http://www.allcases.be/Vandaag nog eens langsgeweest met mn amp zodat ze de mousse konden afwerken. Ondanks hun vele werk was de case op een grote week klaar. Ze zijn er vriendelijk, en weten duidelijk goed waar ze mee bezig zijn! Ik ga er zeker terug voor mn volgende case. 
|
|
 |
|
 |
|
Bonded By Blood
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 29 dec 2009 17:30 |
|
Geregistreerd op: 15 dec 2008 21:31 Berichten: 1615 Woonplaats: Antwerpen
|
|
Kan het eigenlijk geen kwaad dat je je amp in de case laat terwijl je speelt? Want zo'n head kan toch tamelijk warm worden he? Zou ik ook mogen vragen hoeveel je ongeveer hebt betaald? Momenteel sleur ik mijn 6505 gewoon 'open en bloot' mee en dat voelt toch niet zo veilig!
Didier
|
|
 |
|
 |
|
J-P
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 29 dec 2009 17:52 |
|
Geregistreerd op: 26 dec 2009 13:12 Berichten: 3078 Woonplaats: Terneuzen
|
Als voor- en achterkant open is heb je genoeg verluchting tijdens het spelen. Daar zou ik me geen zorgen om maken. Dat hebben ze wel snel gedaan Geoffrey of is dit een standaard case die ze al gereed hebben zeg maar? Ik was eigenlijk van plan om deze 2 te bestellen: dezeen deze
|
|
 |
|
 |
|
Geoffrey
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 29 dec 2009 23:51 |
|
|
Je kan het niet zo goed zien op de foto's, maar ik had gevraagd om het rooster bovenaan vrij te laten. Niet dat dit zoveel zal uitmaken.. maar de plaatsen die voorzien zijn voor verluchting zijn vrij. Ik heb er 340euro voor betaald, maar de case is built like a tank! Die cases zoals bij Thomann zijn zeker niet slecht, maar je ziet wel het verschil met deze. Deze was inderdaad snel klaar.. Nee, dit is geen case die ze al standaard hebben. Het was de eerste keer dat ze een case bouwen als deze voor een amp, ze bouwen meer stolpcases.
|
|
 |
|
 |
|
Obscurus
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 14 jan 2010 11:50 |
|
|
|
Ik heb heel positieve ervaring opgedaan bij Gerard in Mechelen (Protecases), heel vriendelijke mens en de case ziet er ook goed uit. En hij maakt ook altijd wel een mooie prijs.
Volgens hoe ik het begrepen heb maakt hij 2 soorten cases, de standaard houten case, en een lichter model van een soort van PVC als ik me niet vergis(verder randen hoeken etc zijn precies hetzelfde en dus ziet er ook precies hetzelfde uit)
Mijn case was in 2 dagen klaar. (Heb wel mijn synth daargelaten zodat hij kon doorwerken)
_________________ Behind the shadow of life the lost hopes are grieving. I seek the night and hope to find love... So I drown in the silence of lifes short eternity. The tears fills the void in my heart astray...
|
|
 |
|
 |
|
Baco
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 09 maart 2010 07:32 |
|
|
|
Heb All Cases eens een mailke gestuurd, ben benieuwd...
_________________ BlacKat - Caparison - Dean - ESP - G&L - Washburn Diezel & Engl Amps - Kemper KFK-QZ1 - Relay G90 - ProStage Remote Wah & XDS - WH4 -> Guitar Candy (fb) / www.guitarcandy.be <-
|
|
 |
|
 |
|
Geoffrey
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 09 maart 2010 21:06 |
|
|
Baco schreef: Heb All Cases eens een mailke gestuurd, ben benieuwd... Normaal zijn ze behoorlijk snel met het beantwoorden van hun mails.
|
|
 |
|
 |
|
Baco
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 10 maart 2010 08:57 |
|
|
Idd, m'n "design" zit al in de pijp, euh, werklijn 
_________________ BlacKat - Caparison - Dean - ESP - G&L - Washburn Diezel & Engl Amps - Kemper KFK-QZ1 - Relay G90 - ProStage Remote Wah & XDS - WH4 -> Guitar Candy (fb) / www.guitarcandy.be <-
|
|
 |
|
 |
|
Geoffrey
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 10 maart 2010 19:52 |
|
|
Baco schreef: Idd, m'n "design" zit al in de pijp, euh, werklijn  Flightcase voor..?
|
|
 |
|
 |
|
Baco
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 10 maart 2010 20:03 |
|
|
Geoffrey schreef: Flightcase voor..? 6U 19" rack gemaakt op de breedte van m'n FAD cab zodat m'n head er nog mooi op kan ipv de trapeze act die meestal gepaard gaat met een head op een 19" rack. Rechts wordt m'n Strobostomp ingebouwd, bespaart met de kost van een StroboRack 
|
|
 |
|
 |
|
Geoffrey
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 10 maart 2010 20:11 |
|
|
Post hier zeker even foto's als de case klaar is.. Ik heb ook die planning gehad om een case te laten bouwen op breedte van mn amp. Maar nu heb ik enkel nog die Furman.. 
|
|
 |
|
 |
|
Baco
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 27 apr 2010 15:41 |
|
|
Dit is m'n 6U case van bij All Cases, binnenkort ga ik eens langs voor een pedalboard:  Never mind de 2 G-Majors, da's die van Porthos die er momenteel bij zit. Mijn bedoeling was een rack de breedte van een cab zodanig dat ik niet moet gaan balanceren met een head er bovenop. Die beide zijkanten zijn handig om m'n kabels in op te bergen 
|
|
 |
|
 |
|
djinn
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 26 mei 2010 13:39 |
|
Geregistreerd op: 17 dec 2008 13:14 Berichten: 60 Woonplaats: Mechelen
|
Obscurus schreef: Ik heb heel positieve ervaring opgedaan bij Gerard in Mechelen (Protecases), heel vriendelijke mens en de case ziet er ook goed uit. En hij maakt ook altijd wel een mooie prijs.
Volgens hoe ik het begrepen heb maakt hij 2 soorten cases, de standaard houten case, en een lichter model van een soort van PVC als ik me niet vergis(verder randen hoeken etc zijn precies hetzelfde en dus ziet er ook precies hetzelfde uit)
Mijn case was in 2 dagen klaar. (Heb wel mijn synth daargelaten zodat hij kon doorwerken) idem ditto Gerard maakt ook speciale flightcases voor allerhande ... Flatscreens tot speciale "toolboxes" voor cables, stompboxen. Ook voor aanpassingen van bestaande cases ga ik regelmatig langs Cases zijn perfect afgewerkt De kunststoffen cases zijn bijzonder sterk en er is geen prijsverschil met hun houten broers randen en hoeken verschillen wél van de houten versies en zijn ideaal voor custom gitaar kisten ... heb er zo een laten maken ... voordeel is dat je instrument perfect in de mousse zit en toch draagbaar blijft
|
|
 |
|
 |
|
Core2x
|
Berichttitel: Re: Flightcase bouwers Geplaatst: 05 aug 2010 22:34 |
|
Geregistreerd op: 05 aug 2010 18:14 Berichten: 374 Woonplaats: Wezembeek-Oppem
|
Wel nog geen ervaring mee, maar via guitargear.be die nu al een tijdje gestopt zijn met het bouwen van flightcasen en dergelijke doorverwezen -> http://www.jrw-service.be/ 
_________________ |ENGL INVADER 100 - ENGL 4x12 Pro Cab - TC Electronic G - Major II - Line 6 G90 - Korg DTR1000|
|
|
 |
|
 |
|