| Auteur |
Bericht |
|
Bonded By Blood
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 26 nov 2010 17:09 |
|
Geregistreerd op: 15 dec 2008 21:31 Berichten: 1615 Woonplaats: Antwerpen
|
Die fanned frets spelen echt zalig! Ik dacht eerst dat je je volledige speelstijl ging moeten aanpassen, maar na twee minuten ben je het al gewoon. Echt zalig hoe die frets je hand volgen naarmate je naar de hogere speelposities gaat. Danku voor de GAS stijn 
|
|
 |
|
 |
|
stijnkenens
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 28 nov 2010 14:33 |
|
Geregistreerd op: 19 jan 2010 00:28 Berichten: 214 Woonplaats: Antwerpen
|
Haha, perfect ! Ik hoor het wel s.
_________________ "the great danger for most of us is not that we aim too high and miss, but that we aim too low and succeed with ease."(michelangelo)stijnkenens.eu en op facebook
|
|
 |
|
 |
|
stijnkenens
|
Berichttitel: opgepast: GAS content ... Geplaatst: 28 dec 2010 20:41 |
|
|
Ok, de kogel is door de kerk ... Na een testperiode is de gitaar weer gedemonteerd. Ze heeft blijkbaar bij enkele gitaristen al voor serieus wat GAS gezorgd  Na het lakken van de mini tele heb ik de smaak terug te pakken, mede dankzij het semi pro spuitpistool dat ik een maand geleden heb gekocht ! En het super mooie halsje van valoosj z'n jazzmaster, deze hals komt uit dezelfde plank. De f-caster krijgt dus ook een transparant laklaagje. De epoxy van bison vind ik een zeer goed productje als poriënvuller ! foto voor:  foto na:  En dat is dan enkel de poriënvuller: me like it very well !!! De gitaar zou ik graag klaar hebben tegen 6 feb. Dan doe ik mee aan de dag van de ambachten, dat wordt een mooi paradepaardje, denk ik !!! s.
_________________ "the great danger for most of us is not that we aim too high and miss, but that we aim too low and succeed with ease."(michelangelo)stijnkenens.eu en op facebook
|
|
 |
|
 |
|
BillyMetalhead
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 28 dec 2010 20:47 |
|
|
|
 |
|
 |
|
stijnkenens
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 28 dec 2010 20:54 |
|
|
damn, zat gij hier op te wachten? s.
|
|
 |
|
 |
|
BillyMetalhead
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 28 dec 2010 20:58 |
|
|
stijnkenens schreef: damn, zat gij hier op te wachten? s. Het leven bestaat uit niets anders dan wachten Nee nu met die "finish" derop, zalig plankje 
_________________ http://www.akemmanah.beIM AM PUNCHING YOUR SALAD ლ(ಠ益ಠლ
|
|
 |
|
 |
|
stijnkenens
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 28 dec 2010 21:00 |
|
|
|
haha, dat is nog maar poriënvuller, maar ik ben er wel serieus content van !!!
s.
|
|
 |
|
 |
|
BillyMetalhead
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 28 dec 2010 21:18 |
|
|
stijnkenens schreef: haha, dat is nog maar poriënvuller, maar ik ben er wel serieus content van !!!
s. "finish" 
_________________ http://www.akemmanah.beIM AM PUNCHING YOUR SALAD ლ(ಠ益ಠლ
|
|
 |
|
 |
|
stijnkenens
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 29 dec 2010 19:12 |
|
|
|
Alles terug geschuurd, poriën zitten vol, volgend jaar lakken !!!
|
|
 |
|
 |
|
stijnkenens
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 06 jan 2011 01:00 |
|
|
De laksessie zit erop, 3 dagen intensief om de 2 uur een laag. De body heeft zo goed als geen druipers, ik blijf soms iets te lang hangen op 1 plek, maar heb al gemerkt dat het gemakkelijk weg te schuren is. De hals heeft wat meer druipers, maar ook die zullen verdwijnen, zo'n kleine oppervlakte vind ik op een of andere manier toch moeilijk. soit, ik had nog geen foto's van de nek, bij deze. Samen met de hals van valoosj, die 2 halsjes komen uit hetzelfde blok: Boven: waterbased laquer, onder: nitro laquer. Het is niet goed zichtbaar, maar de nitro geeft precies wat meer diepte aan de vlam, maar dat kan ook omdat de telehals nog niet gepolijst is.  Flame !!!  Kop achter, met de overgang naar de hals.  Kop voor, met logo, natuurlijk.  Tja, hier valt niets meer over te zeggen, misschien dat ik er nog een logootje bij brand...  En nu 2 a 3 weken wachten, en dan weer schuren en polijsten. I like !!! s.
|
|
 |
|
 |
|
stijnkenens
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 31 jul 2011 10:11 |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
J-P
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 31 jul 2011 12:33 |
|
Geregistreerd op: 26 dec 2009 13:12 Berichten: 3078 Woonplaats: Terneuzen
|
|
Dat is een gitaar die ik onmiddelijk zou kopen als ze voor me lag en ik de fondsen zou hebben, wat een geweldige beauty!
|
|
 |
|
 |
|
Sidesmile
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 31 jul 2011 13:31 |
|
|
Maak je die ook in sevenstring? En in welke prijsklasse bevindt dit zich?
_________________ Lost Department http://www.myspace.com/lodep >> OUT NOW: debut full album feat. Franky DSVD!
|
|
 |
|
 |
|
stijnkenens
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 31 jul 2011 16:45 |
|
|
|
@ J-P: merci ! @ sidesmile: 7-string, moet kunnen, een weet ik nog niet hoe ik het met de brug moet regelen. Het leukste zou toch een telebrug zijn, ipv 7 losse brugjes. Ik zal eens rekenen...
s.
|
|
 |
|
 |
|
BillyMetalhead
|
Berichttitel: Re: SK fanned caster Geplaatst: 31 jul 2011 16:59 |
|
|
|